frimerker og postkort som kultur og hobby
Da har dråpene startet å renne ut av det breddfulle glasset også for mitt vedkommende....
Jeg har et nettsted hvor jeg selger til faspris, men har installert et auksjon wordpress-tema og vil se om jeg kan få noe ut av det.
Tanken var (og er hovedsakelig) å selge egne objekter i form av auksjon eller fastpris på et nyere nettsted med mer funksjonalitet enn det gamle jeg har.
Men når QXL har gjort som de har gjort , så er det slik at det også er muligheter for alle til å både kjøpe og selge objekter på nettstedet (man må registrere seg som bruker).
Nettstedet blir for kjøp/salg av BARE frimerker/posthistorie (og kanskje også etterhvert postkort) - og fortrinnsvis norske - slik at jeg håper det kan bli bra i forhold logiske kategorier, stikkord og søk. Gratis å legge ut auksjoner - tar 3% i salgsprovisjon.
Link til Frimerkenett
Link til mitt gamle fastpris nettsted(som også fungerer - men nye objekter vil jeg legge inn på Frimerkenett)
Merker:
Flott initiativ!
Jeg håper at flere er enig med meg i dette og kan finne dette nettstedet nyttig.
Personlig har jeg ikke så mye å selge, men jeg skal følge med på om jeg kan finne noe til mine samlinger.
Foreløpig så frekventerer jeg for tiden hyppigst innom Gibud.no, men jeg syns at det er noe uryddig organisert, slik at det fremstår som noe uoversiktlig.
Frimerkenett derimot ser ryddig og innbydende ut, så hvis er du en selger så bør dette sjekkes ut etter min menig.
Lykke til!
Det er fullt mulig å sende inn forslag til gibud.no ang organisering av kategorier.
Er forslaget fornuftig nok så vil det sikkert bli godt tatt imot.
Hei Øistein!
Etter at jeg sa takk for meg på qxl, så er jeg ineressert i å selge frimerker. Jeg har massevis fra Norge, gammelt og nytt..
Er også på GI BUD, men syns ikke det er like bra som qxl var. Vil gjerne prøve å legge ut noe på din side-
MVH Vigdis Hengebøl (toyacind) som var mitt brukernavn...
Så krøyp QXL til korset og ruller tilbake til gammel plattform.
Tja, det blir nok IKKE til at jeg legger ut noen auksjoner der - jeg er uansett ferdig med QXL for godt.
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer
30 medlemmer