frimerker og postkort som kultur og hobby
Kjøpte en flott lot fra "nostalgy" på Ebay i forrige uke. Lot bestod av masse flotte merker, hovedsaklig merker fra krigen (landshjelp, solkors, V-merker). Deriblant kom jeg over dette merket som til synelatende ser ut for å være NK 272. Vannmerket er meget tydlig på merket.
Er dette et ekte merke? Noen som vet noe om attesten H.W som er stemplet nederst i hjørnet? (For øvrig betalte jeg $53 for hele lotten).
Merker:
Enig med Rune i at dette ikke er så mye å lage "videre bruduljer om" - den/de som ønsker å spikke fliser og/eller gjøre tema om til person-debatt bør heller benytte QXL sitt forum: Det er glimrende egnet til slikt :-)
Hei
Ser at du er den heldige eier av nk 272 stemplet Drammen. Jeg samler bare frimerker stemplet i Drammen, og jeg har sett nk 272 stemplet i Drammen 2ganger før, ett som ditt, og ett som var stemplet i Landfalløya i Drammen. Ingen av disse er i mitt eie, og jeg lurer dermed på om du kunne være interesert i selge det eller evt bytte, mot et tilsvarende merke stemplet et annet sted?
Mvh
Øyvind Tekshov
Det skulle vel ikke være noen mulighet for at du vil bytte eller selge? Dette er en av de få merkene jeg mangler med Drammen stempel
Mvh
Øyvind T
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer