frimerker og postkort som kultur og hobby
Noen her inne som har registrert oms. av
Nk 4 stemplet 3-rings nr: 26 Bindalen
de siste årene. Er også interresert i om noen
har sett dette nr. stemplet på andre merker.
mvh
Jan Pedersen, Larvik
Merker:
Hvis du tenker på det merket som er på QXL akkurat nå, så må det vel være lov å stille spørsmål om det e-g-e-n-t-l-i-g er nr 26 og ikke et østfoldstempel?
Takk for svar.
Ja jeg er enig. Kan være 76, muligens den ene typen av 75. Har også sammenlignet med 36 ,Brønø,.
Andre forslag?
Mangler self. nr. 26 i samlingen men lar meg ikke friste av dette avtrykket. Pr.idag står det i kr.550,- på qxl.Selv stoppet jeg på 16,-. Synes ikke noe om at det selges som 26 uten noe form for mer dokumentasjon.
Har fulgt med auksjoner fra de 5-6 store i Norge de siste 12-15 årene og ennå ikke registrert oms. av dette nr. Kan jo hende at det har gått meg forbi. Har noen noe mer info om dette stemplet, svar meg gjerne.
Jan P.
Enig med deg og Marius om at det kan være 75 eller 76, men lurer på om det ikke like godt kan være 25 gitt...
skjønner heller ikke hvordan det går an å by 550 for dette stemplet uten noen form for dokumentasjon.... helt borti natta spør du meg. (og stopper det der eller vil det gå for mer ?)
Tja!
Har ennå ikke sett så dårlig avtrykk på 25 (alle 3 typer). Disse stemplene var jo mye i bruk
og muligens renset oftere. (75 og tildels 76 også? ) Men har sett mange dårlige avtrykk av 76 ihvertfall. Vrient,men artig. Men skulle det mot normalt være 26, skal jeg bøye meg i ,,sverten,,
Blir artig å se hva merket går for til slutt.
JanP
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer