frimerker og postkort som kultur og hobby
Som nevnt i en annen tråd på dette forumet har jeg forsøkt å selge en masse årganger av NFT på QXL. Årganger opp til 1970-tallet har jeg fått solgt mens det ser ut som at interessen for årganger fra 1980 og oppover er lavere, i alle fall ingen tilslag på QXL. Så før jeg forsøker andre måter å få rydde litt på kan i alle fall medlemmene på FER få tilbudet. Komplette årganger fra 1980 til og med 2010 (muligens med unntak av en eller 2 årganger der 1 tidsskrift mangler) tilbys helt gratis, mot at mottaker betaler porto. Hva portoen kan bli må ses ut fra hvor mye vekt det blir, hver årgang veier fort opp mot en 800 til 900 gram og porto for enkeltårganger kan derfor fort bli kr. 60,- som B-post brev 2 - 7 cm tykt. På den andre siden vil det være plass til ganske mange årganger i en Smartposteske til kr. 185,- (ca. 20 årganger vil jeg tro - og da blir det bare en liten 10-er pr årgang).
Så, prinsippet er "første mann til mølla...", oppgi årgang(er), jeg har kun 1 ekstra av de fleste (selv om jeg kanskje har litt mer enkelte steder).
mvh
Olav E. Skjervik
Merker:
For informasjon så er tilbudet nå lukket.
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer
30 medlemmer